Az újrahasznosítással kapcsolatos problémáktól kezdve a csillámos részecskékig az óceánjainkon, mi a környezeti hatása a szépségiparnak?Valószínűleg most már automatikusan megteszed – az üres hidratálódat, a szájfényedet és az otthoni újrahasznosító kukába rejted el, és tudod, hogy mindent megtettél a bolygóért. Valószínűleg azt feltételezte, hogy az összes műanyag tartály könnyen újrahasznosítható, és elég tisztességes. De egy új dokumentumfilmsorozat fényt derít arra, hogy a kozmetikumok iránti megszállottságunk milyen kárt okozhat.
A környezetnek, és megmutatja, hogy számos kedvenc szépségápolási termékünk csomagolása miért nem újrahasznosítható ilyen könnyen. A BBC Three ‘ s Beauty Laid Bare, négy ember-három megszállottja smink, és egy, aki általában ellenzi.
Vizsgálta a kozmetikai ipar előtt álló legnagyobb kihívásokat.
Vizsgálta néhány a legnagyobb kihívások szembe a kozmetikai ipar ma. Miért nem lehet újrahasznosítani a sminkkészletemet? San Francisco-ban, a csoport két tagja találkozik a kampánnyal, Shilpi Chhotray-vel, a csoportból kiszabadul a műanyagból, és az ökológia szakértőjével, Martin Bourque-kal. 1950 óta a világ műanyaghulladékának csak 9% – át hasznosították újra. 12% elégett. A legtöbb végül hulladéklerakóban vagy a természetben, amely magában foglalja a műanyag óceánjainkban.
És olyan területeken dobják ki, mint Délkelet-Ázsia” mondja Shilpi. “Az USA évtizedek óta szállítja a hulladékát a tengerentúlra” mondja. Shilpi mutat egy videót egy hely Indonéziában, hogy azt mondja, hogy régen egy érintetlen mezőgazdasági terület, de most lényegében egy “mérgező lerakóhely. A műanyaghulladék Indonéziában történő elégetése rákkal és légzőszervi problémákkal függött össze. Martin eközben rámutat, hogy néhány kozmetikai termék újrahasznosíthatatlan műanyagból készül – és ez az, ahol a színe igazán számít.
Nem igazán kérhetjük a kozmetikai ipart, hogy kezdjen el rúzsot készíteni
Újrahasznosítás fekete műanyag termékek trükkös, mert újrahasznosító növények fajta különböző típusú műanyag pattogó fénysugár le őket. Mivel a fekete műanyag elnyeli a fényt, nem válogatnak, hanem hulladéklerakóba küldik, vagy elégetik. Az ötlet, amit létrehoztunk, az az, hogy egy kukába dobhatod [az összes újrahasznosításod] az egyszarvúak és tündérek földjére, a varázslat meg fog történni” – mondja Martin. “A valóság sokkal durvább ennél. Szóval, miben segíthetünk? Tudjuk, hogy nagy a kereslet a környezetbarátabb termékek iránt, de a Shilpi azzal érvel, hogy inkább a nagyvállalatokra és márkákra kellene összpontosítani, mint a fogyasztókra.
“A nagyobb képet kell néznünk, és a kozmetikai cégeket arra ösztönözni, hogy jobbak legyenek” – mondja. Szerinte az embereknek írniuk kellene, hogy sminkeljék a márkákat, megjelöljék őket a közösségi médián, és tudatják velük, hogy még többet kell tenni. Stuart szerint az egyik legnagyobb akadály a méret. “Nem igazán kérhetjük meg a kozmetikai ágazatot, hogy kezdjenek el gyártani egy rúzst, ami egy láb hosszú, csak hogy újrahasznosítható legyen. Ehelyett a rendszer körül kell dolgoznunk.
Az újrahasznosító üzemekben több újítás is lehet a kisebb műanyag tárgyak begyűjtésére és feldolgozására, szerinte, valamint a meglévő tárolóedények újrafelhasználására. 2018-ban például egy Egyesült Királyság beauty cég hozott ki egy sor újratölthető rúzs vágott le a műanyag hulladék. Saját érdekük, hogy a kozmetikai cégek nagyobb figyelmet fordítsanak erre az újrahasznosíthatóságról szóló vitára, és segítsék e rendszerek üzembe helyezését” mondja Stuart.
Rihanna és bőrápolása és kozmetikuma
A nyilatkozatot a BBC-nek Három, egy szóvivője a Kozmetikai Tisztálkodási, illetve Illatszer Egyesület – amely a vállalatok, a kozmetikai iparban mondta dolgozik jótékonysági szervezetek, valamint ipari csoportok, hogy javítsa a gyűjtemény pedig újrahasznosítási kozmetikai termék csomagolásán. Az énekes és vállalkozó, Rihanna megerősítette, hogy a népszerű smink márkája a bőrápolásra fog terjeszkedni. A Fenty Beauty társalapítója az LVMH mellett 2019 márciusában először védjeggyel ellátott ‘Fenty Skin’, de hivatalosan csak ezen a héten foglalkozott a márka meghosszabbításával.
A nyilvántartásba vétel az Egyesült Államok Patent and Trademark Office kiterjed a gyógyszeres, mind a nem-gyógyszeres bőrápoló szappan, test ápolás, szépségápolási termékek, kivéve a színes kozmetikumok, parfümök, meg más illatanyag-csak azok a termékek, valamint a kapcsolódó kiegészítők, mint a készletek, eszközök, applikátorok. A brit Vogue interjújában Rihanna megerősítette, hogy egy bőrápoló vonalon dolgozik. Bár nem fedte fel a dátumot, a kiadvány azt állította, a kilövés lesz “küszöbön álló”.
Bőrápolás, ez az igazság. Ez vagy működik, vagy nem. nincs hova bújni, ” mondta a London, UK, rezidens. A Fenty Beauty nemzetközi elismerést kapott 2017 szeptemberében, a 40 árnyalatú alapítványi range miatt. Szinkronizált ‘a Drogproblémái hatást kozmetikai márkák minden ár pontok azóta következett, majd pedig bővült az alapítvány sort ajánlat árnyalatok minden bőrszín. Megdöbbent, hogy az emberek azt mondják,” Ó, Istenem, mi jutott eszedbe, hogy kiengeszteld a fekete lányokat?”hozzátette.
Mire én mi? Azt hitted, ez egy marketing stratégia? Mintha zseni lennék?Eltekintve attól, hogy az arc és társalapító, az interjú Rihanna leírta, hogyan fordult a kezét, hogy a copywriting a márka. Ez magában foglalja a termék leírásait, árnyékát és termékneveit. Van egy hatalmas csapat, de nem feltétlenül hiszem, hogy a hangszín az enyém. Úgy érzem magam, mint egy csaló eladni valamit, amit nem tudok állni,” mondta. 2019 májusában a Barbadian énekes lett az első színes nő, aki divatházat vezet az LVMH márka alatt, és az első nő, aki létrehozta a csoport eredeti ruházati márkáját.